۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۲۹

خطیبی با مهر مطرح کرد:

تا پایان هفته لیست بازیکنانم را می‌دهم/ می‌خواهم سربلند باشم

تا پایان هفته لیست بازیکنانم را می‌دهم/ می‌خواهم سربلند باشم

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه می خواهم با عملکردم هواداران تراکتورسازی را سربلند کنم، گفت: تا پایان هفته لیست بازیکنان مد نظر خود را به مدیرعامل باشگاه می دهم.

رسول خطیبی عصر امروز شنبه پس از عقد قرارداد با باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز اظهار داشت: پس از مذاکراتی که مسئولان و بویژه مدیرعامل باشگاه داشتم، سرانجام امروز به توافق نهایی رسیدیم و سرمربی تراکتورسازی شدم.
 
وی ادامه داد: البته اکنون که این مسئولیت را به عهده گرفته ام، از همه هواداران، پیشکسوتان و بزرگان فوتبال آذربایجان اجازه می خواهم و دوست دارم در این لحظه یادی از مرحوم رضا حسن زاده، دکتر علیرضا نیکمهر و حسن صادقیان داشته باشم.
 
خطیبی خاطرنشان کرد: تبریز زادگاه من است و دوست دارم در شهر خودم خدمت کنم بنابراین برای این کار تعصب و علاقه زیادی دارم، سعی می کنم به عنوان سرمربی پیش هواداران تراکتورسازی سربلند باشم و با عملکرد خودم هواداران تراکتورسازی را هم سربلند کنم.
 
وی در خصوص جذب بازیکن برای تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تا پایان هفته لیستی از بازیکنان مدنظر خودم را به باشگاه ارائه می دهم تا نسبت به مذاکره و جذب آنها اقدام شود. قطعا تیمی قدرتمند و قوی خواهیم بست تا در خور نام و اعتبار تیم تراکتورسازی باشد.
 
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم یادآور شد: تا روز پنجشنبه لیست همکاران خودم در کادر فنی را به باشگاه اعلام می کنم و در خصوص سرپرست تیم هم باید بگویم که با آقای نظمی مدیرعامل باشگاه به یک جمع بندی مشترک خواهیم رسید.
 
وی در خصوص مدت قرارداد خود با باشگاه تراکتورسازی و زمان آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه تراکتورسازی سه ساله است و بر اساس برنامه ای که به باشگاه خواهم داد، تمرینات تیم را از روز 25 خرداد آغاز خواهیم کرد.
 
خطیبی گفت: از هواداران، مسئولان و رسانه ها می خواهم که من را در این راه همیاری و حمایت کنند تا تراکتورسازی را به جایگاه واقعی خود برسانیم. به عنوان یک عضو کوچک از فوتبال آذربایجان، این افتخار نصیب من شد که هدایت تیم تراکتورسازی به من سپرده شود و امیدوارم که با تلاش های دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی به همراه این تیم در مسابقات کسب کنیم.
کد خبر 2302363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha